تبلیغات

آموزش کسب و کار الکترونیکی - ایده بازاریابی برای تجارت سود آور (بخش اول)

آموزش کسب کار الکترونیکی - بازاریابی - ایمیل مارکیتینگ - تجارت الکترونیکی - بازاریابی مجازی اینترنتی
ایده بازاریابی برای تجارت سود آور (بخش اول)
چهارشنبه 23 دی 1394 ساعت 09:34 ب.ظ | نوشته ‌شده به دستمحمود کریمی | ( نظرات )


ایده بازاریابی برای تجارت سود آور (بخش اول)

آموزش کسب و کار الکترونیکی

هرچقدر استراتژی جامعی برای بازاریابی داشته باشید، باز از دانستن نکاتی جهت هدف گیری دقیق مشتریان محصولات و خدمات تان بی نیاز نخواهید بود.

در ذیل نکته بازاریابی برای کلیه کسب و کارهای خرد و کلان ارائه می گردد که بخش بندی شده است.

ایده های کلی

۱-  نگذارید روزتان بدون پرداختن به حداقل یک فعالیت بازاریابی شب شود.

۲-  درصدی از درآمد ناخالص خود را به عنوان بودجه سالیانه بازاریابی تعیین کنید.

۳-  هر سال اهداف خاص بازاریابی را تعیین و هر سه ماه یک بار آنها را ارزیابی و تنظیم نمایید.

۴-  یک پوشه برای نگهداری ایده های بازاریابی اختصاص دهید.

۵-  هر روز و هر ساعت کارت ویزیت را همراه تان داشته باشید.

۶-  یک سنجاق سینه شخصی با آرم شرکت تان طراحی کنید و در جلسات به کت خود بزنید.

بازار هدف

1-  نسبت به تحولاتی که شاید روی بازار هدف، محصول یا استراتژی بازاریابی شما تاثیر بگذارد، هوشیار باشید.

2-  مطالعات تحقیق بازاریابی درباره حرفه، صنعت، محصول و گروه های بازار هدف خود را بخوانید.

3-  آگهی های رقبای خود را گردآوری کنید و با مطالعه آنها، اطلاعاتی درباره استراتژی، ویژگی ها و مزایای محصولات آنها به دست آورید.

4-  از مشتریان بپرسید چرا شما را انتخاب کردند و خواستار توصیه هایی برای بهبود کیفیت شوید.

5-  از مشتریان سابق بپرسید چرا شما را رها کردند.

6-  بازار جدیدی شناسایی کنید.

7-  به یک فهرست پستی مربوط به حرفه تان بپیوندید.





می توانید دیدگاه خود را بنویسید
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر
 
نویسندگان
جستجو در سایت
چت روم
چت روم مسابقه ها
لینکدین
آمار الکسا
دیگر موارد
تعداد مطالب :
تعداد نویسندگان :
آخرین بروز رسانی :
بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید این ماه :
بازدید ماه قبل :
بازدید کل :
آخرین بازدید :