آموزش کسب و کار الکترونیکی - ایده بازاریابی برای تجارت سود آور (بخش دوم)

آموزش کسب کار الکترونیکی - بازاریابی - ایمیل مارکیتینگ - تجارت الکترونیکی - بازاریابی مجازی اینترنتی
ایده بازاریابی برای تجارت سود آور (بخش دوم)
جمعه 25 دی 1394 ساعت 12:40 ق.ظ | نوشته ‌شده به دستمحمود کریمی | ( نظرات )


ایده بازاریابی برای تجارت سود آور (بخش دوم)

آموزش کسب و کار الکترونیکی

هرچقدر استراتژی جامعی برای بازاریابی داشته باشید، باز از دانستن نکاتی جهت هدف گیری دقیق مشتریان محصولات و خدمات تان بی نیاز نخواهید بود.

در ذیل نکته بازاریابی برای کلیه کسب و کارهای خرد و کلان ارائه می گردد که بخش بندی شده است.

 

توسعه محصول

۱-  یک خدمت، تکنیک یا محصول جدید ارائه دهید.

2-  نسخه ای ساده تر، ارزان تر یا کوچک تر از محصول یا خدمت خود پدید آورید.

3-  نسخه ای شکیل تر، گران تر، سریع تر یا بزرگتر از محصول یا خدمت خود ارائه دهید.

4-  خدمات خود را بهنگام کنید.

آموزش، منابع و اطلاعات

۱-  یک تیم مشاوره در زمینه بازاریابی و روابط عمومی مرکب از همکاران و صاحبان کسب و کارهای مشابه را گردهم آورید و به تبادل اندیشه و مسائل صنفی بپردازید.

2-  برای کارکنان خود یک صندوق پیشنهادات بگذارید.

3-  در سمینارهای بازاریابی حضور یابید.

4-  کتاب های بازاریابی را بخوانید.

5-  مشترک نشریات مکتوب و اینترنتی بازاریابی شوید.

6-  هرماه یک جلسه بازاریابی با کارکنان یا مباشران خود بگذارید تا درباره استراتژی و وضعیت بازار بحث کنید و ایده های تازه بگیرید.

7-  به انجمن یا سازمان های مرتبط با حرفه تان ملحق شوید.

8-  یک پوشه را برای یافتن طراح، نویسنده و سایر حرفه ای های بازاریابی کنار بگذارید.

9-  یک مشاور بازاریابی جهت همفکری استخدام کنید.

10-  «سفری خلاق» به شهر یا کشوری مترقی داشته باشید تا تکنیک های بازاریابی آنجا را یاد بگیرید.





می توانید دیدگاه خود را بنویسید
 
نویسندگان
جستجو در سایت
چت روم
چت روم مسابقه ها
لینکدین
آمار الکسا
دیگر موارد
تعداد مطالب :
تعداد نویسندگان :
آخرین بروز رسانی :
بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید این ماه :
بازدید ماه قبل :
بازدید کل :
آخرین بازدید :

شبکه اجتماعی فارسی کلوب | Buy Mobile Traffic | سایت سوالات