آموزش کسب و کار الکترونیکی - مطالب دی 1394

آموزش کسب کار الکترونیکی - بازاریابی - ایمیل مارکیتینگ - تجارت الکترونیکی - بازاریابی مجازی اینترنتی
۱۱ ترفند بازاریابی از بازاریاب های بزرگ دنیا
دوشنبه 28 دی 1394 ساعت 10:58 ق.ظ | نوشته ‌شده به دستمحمود کریمی | ( نظرات )

۱۱ ترفند بازاریابی از بازاریاب های بزرگ دنیا

آموزش کسب و کار الکترونیکی

۱- جیمز ماهون : کشف خواسته های مردم

۲- پیپ لاجا: بهینه سازی نرخ تبدیل پول

۳- نوح کاگن:تبدیل مخاطبان ایمیلی به مشترکین

۴- مایک آلتون: فعالیت مثبت و اثر گذار در لینکداین

۵- برایان آیزنبرگ: اهمیت روابط با افراد تاثیر گذار

۶-  دارمش مشا: بازاریابی درون سو (inbound marketing ) نیاز به محتوا

۷-  الکس اتینگر: تمرکز تبلیغات بومی بیش از فروش روی تعهد به مشتری است

۸- موری نیولندز: با نشریه های همفکر مشارکت کنید

۹- آرجن دو آرورا: ایجاد هدف جدید ، تقسیم بندی و سنجش

۱۰-  الکس دبلوف: استفاده از ویدئو های کنشگرایانه

۱۱- جورجیانا لودی: دروبینارها ( سمینارهای اینترنتی) همه جانبه بودن را مد نظر قرار دهید.

 

یادگیری این مهارت ها همیشه جواب میدهد!

1- زمان را مدیریت کنید

2- با دیگران هم دردی کنید

3- به خواب تسلط پیداکنید

4- به خودتان حرف های مثبت بزنید

5- پشتکار داشته باشید

6- کمک خواستن

7- بدانید چه وقت باید ساکت شوید -و ساکت شوید

8- گوش کنید

9- سرتان به کار خودتان باشد

10- به افکارتان مسلط شوید





پنج دلیل که باعث عدم موفقیت در تبلیغات می‌شود
یکشنبه 27 دی 1394 ساعت 04:09 ب.ظ | نوشته ‌شده به دستمحمود کریمی | ( نظرات )

 پنج دلیل  که باعث عدم موفقیت در تبلیغات می‌شود

آموزش کسب و کار الکترونیکی

1-  تخصیص بودجهء اشتباه:

بسیاری از شرکت‌ها برای انجام تبلیغات بودجه‌ای تخصیص می‌دهند اما هیچ نمی‌دانند این بودجه برای به نتیجه رساندن پروژهء تبلیغاتی کافی است یا نه؟ مثال رایجی در این باره وجود دارد که می‌گوید رسیدن به هدف در تبلیغات مانند شکار اردک است. فرض کنید به شما مقداری باروت و ساچمه می‌دهند اما مقدار باروت به حدی نیست تا این ساچمه‌ها را به سطح ارتفاع پرواز اردک‌ها برساند. در نتیجه هر چقدر هم که شلیک کنید چیزی عاید شما نخواهد شد.

2-  شناخت نام کالای شما شرط کافی نیست:

بسیاری از دست‌اندرکاران تبلیغات می‌پندارند در صورت شناخت نام کالا یا خدمتشان در اذهان عمومی، راه برای دستیابی به سبد خرید مشتریان باز است.

اما اشتباه بزرگی است که فکر کنیم در صورت مطرح بودن نام شرکت یا کالا هر کس سراغ ما خواهد آمد. همه مک دونالد (McDonalds) را‌می‌شناسند اما همه از آن‌جا غذا نمی‌خرند، باید برای جذب مشتری انگیزه ایجاد کرد.

3-  کارکنان خود را آموزش دهید:

فراموش نکنید کارکنان شما و چگونگی برخورد آن‌ها با مشتری، خود تبلیغ بسیار مهمی است. هر حرکت و جملهء آن‌ها برای مشتریان موجود و آینده یک تبلیغ محسوب می‌شود.

شما می‌توانید بهترین تبلیغات را برای شرکت خود انجام دهید اما یک برخورد اشتباه از طرف منشی شما که به تلفن پاسخ می‌دهد، می‌تواند تمامی میلیون‌ها تومان رقمی را که برای معرفی شرکت خرج کرده‌اید، به باد دهد.

4-  اطلاعات لازم را دربارهء مشتری و مخاطب خود جمع‌آوری کنید:

در حقیقت به دنبال اطلاعاتی باشید که نیازها و خواسته‌های مصرف‌‌کننده و مشتری شمار ا در برداشته باشد.

5-  بازاریابی خود یک سرمایه‌گذاری است:

تبلیغات باید به سرعت باعث فروش شود. اگر هزینهء تبلیغات را مانند هزینه‌های دیگری چون آب، برق، تلفن و... می‌بینید، سخت در اشتباهید. تبلیغات خود یک سرمایه‌گذاری است که باید برگشت داشته باشد، بنابراین در زمان‌ها و مکان‌هایی که مخاطب ندارید، تبلیغ نکنید.





بیانیه مشترک لغو تحریم های هسته ای ایران
یکشنبه 27 دی 1394 ساعت 01:26 ق.ظ | نوشته ‌شده به دستمحمود کریمی | ( نظرات )

بیانیه مشترک لغو تحریم های هسته ای ایران

آموزش کسب و کار الکترونیکی

متن بیانیه مشترک ظریف و موگرینی:

امروز، ما به روز اجرای برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) رسیدیم. از زمان روز تصویب، ما مجدانه تلاش کردیم و تعهد مشترک و اراده جمعی خود را به نمایش گذاشتیم تا سرانجام موجبات اجرای برجام را فراهم کنیم. امروز، شش ماه پس از نهایی شدن آن توافق تاریخی، آژانس بین المللی انرژی اتمی تأیید کرد که ایران تعهدات هسته ای ذیربط خود تحت برجام را اجرا نموده است.

از آنجا که ایران به تعهدات خود عمل نموده است، امروز تحریم های مالی و اقتصادی ملی و چندجانبه مربوط به برنامه هسته ای ایران منطبق با برجام برداشته شد. اتحادیه اروپایی، کشورهای 1+5، مرکب از جمهوری خلق چین، جمهوری فرانسه، جمهوری فدرال آلمان، فدراسیون روسیه، بریتانیا و ایالات متحده آمریکا،  و ایران همچنین در زمینه استفاده‌های صلح آمیز از انرژی هسته ای، در چارچوب برجام، همکاری خواهند کرد.

تحریم های سازمان ملل مربوط به برنامه هسته ای ایران برداشته شد. قطعنامه 2231 (2015) شورای امنیت که برجام را مورد تأیید قرار داد، از این پس در کنار پیمان منع گسترش سلاح های هسته ای (ان پی تی)، تنها چارچوب حقوقی مربوط به فعالیت‌های هسته ای ایران خواهد بود، و کلیه مفاد قطعنامه های 1696 (2006)، 1737 (2007)،  1747 (2007)، 1803 (2008)، 1835 (2008)، 1929 (2010) و 2224 (2015) خاتمه می یابند.

اتحادیه اروپایی تأیید کرده است که چارچوب های قانونی لازم برای برداشتن تحریم های مالی و اقتصادی اتحادیه درباره برنامه هسته ای ایران اجرایی شد. ایالات متحده اعمال تحریم های مصوب مرتبط با برنامه هسته ای ایران را امروز متوقف می کند که همچنین شامل لغو فرمان های اجرایی مربوطه و صدور مجوز برخی فعالیت ها، آنگونه که در برجام مشخص شده است، می باشد. اتحادیه اروپایی و ایالات متحده آیین نامه های مربوطه در خصوص جزئیات تحریم هایی که برداشته می شوند را صادر و از این طریق مشارکت بین المللی در پیشرفت اقتصادی ایران را تسهیل کردند.

همانگونه که مقرر شده است، ما به مراقبت و نظارت بر اجرای کامل و موثر برجام از طریق کمیسیون مشترک، مرکب از 1+5 و ایران که توسط نماینده عالی اتحادیه اروپا در امور روابط خارجی و سیاست امنیتی هماهنگ می گردد، دقیقا همانگونه که در 23 تیر 1394 توافق شد، ادامه خواهیم داد. آژانس بین المللی انرژی اتمی به سهم خود، مسئولیت مراقبت و راستی آزمایی اجرای برجام و نیز تعهدات ایران به عنوان عضو معاهده منع اشاعه و موافقتنامه پادمان و اجرای موقت پروتکل الحاقی را به عهده دارد.

ما مایلیم با استفاده از این فرصت، از دولت اتریش به دلیل میزبانی، و از همه کشورهایی که از فرآیند مذاکرات حمایت و به اجرای برخی از تعهدات تحت برجام کمک کردند، تشکر نماییم. ما همچنین از تمامی شخصیت هایی که از سال 1382 هدایت مذاکرات را به نمایندگی از جمهوری اسلامی ایران و 1+5 به عهده داشته اند، سپاسگزاری می کنیم.

همه طرف ها باوری راسخ دارند که این توافق تاریخی، استوار و منصفانه است، خواست های همه را تأمین می کند، و اجرای مناسب آن گامی کلیدی در کمک به بهبود صلح، ثبات و امنیت منطقه ای و بین المللی خواهد بود.

این دستاورد به روشنی ثابت می کند که با اراده سیاسی، پشتکار، و از طریق دیپلماسی چندجانبه، ما قادریم سخت ترین معضلات را حل و فصل، و راه حل های واقع بینانه ای که قابلیت اجرای موثر داشته باشند پیدا کنیم. این یک پیام قاطع و امیدوارکننده است که جامعه بین المللی می بایست در تلاش های مان برای ساختن جهانی امن تر، مد نظر داشته باشد.



ایده بازاریابی برای تجارت سود آور (بخش ششم)
شنبه 26 دی 1394 ساعت 05:11 ب.ظ | نوشته ‌شده به دستمحمود کریمی | ( نظرات )

ایده بازاریابی برای تجارت سود آور (بخش ششم)

آموزش کسب و کار الکترونیکی

هرچقدر استراتژی جامعی برای بازاریابی داشته باشید، باز از دانستن نکاتی جهت هدف گیری دقیق مشتریان محصولات و خدمات تان بی نیاز نخواهید بود.

در ذیل نکته بازاریابی برای کلیه کسب و کارهای خرد و کلان ارائه می گردد که بخش بندی شده است.

 

▪ رویدادهای ویژه

1- در نمایشگاه های مربوط به حرفه تان، حتما یک غرفه بگیرید.

2- همراه سازمان های غیرانتفاعی، مانند موسسات حمایت از کودکان معلول، اسپانسر یک برنامه یا ضیافت شوید.

3- در دبیرستان ها سخنرانی کنید و به دانشجویان درباره حرفه آینده شان توصیه کنید.

4- خیابانی در منطقه جغرافیایی تان انتخاب و اعلام کنید که نظافت آن را سازمان یا شرکت شما برعهده می گیرد. رهگذران با دیدن نام و آرم شما، متوجه اقدام پسندیده تان خواهند شد.

5- بخشی از وقت و پول خود را به سازمان های خیریه یا غیرانتفاعی اختصاص دهید و نتایج آن را در مطبوعات به چاپ برسانید.

6- یک سی دی یا فیلم آموزشی درباره خدمات خود تهیه کنید.

7- کتاب تالیف کنید.

▪ ایده های فروش

1- روزنامه ها و نشریات تخصصی را برای به دست آوردن فرصت های تازه تجاری و آگاهی یافتن از عزل و نصب های شرکت ها بخوانید.

2- شعارها و استراتژی های بازاریابی تان را به اطلاع وکیل، حسابدار، بانکدار، تعمیرکار و کانون تبلیغاتی تان برسانید و بدین ترتیب نیروی فروش خود را به رایگان گسترش دهید.

3- ساعات فعالیت خود را افزایش دهید.

4- حتی در ایام تعطیل گروهی را جهت ارائه خدمات به مشتریان اختصاص دهید.

5- نمونه های محصولات خود را در دفترتان به نمایش بگذارید.

6- به مشتریان سابق تلفن بزنید یا برایشان نامه بفرستید تا آنها را دوباره جذب کنید.

7- از طریق اینترنت سفارش بگیرید.

8- به مشتریان اینترنتی خود اطمینان دهید که سیستم امنیتی سایت شما قابل اعتماد است.

9- از زمان پاسخگویی به سفارش ها بکاهید و روند سفارش مجدد را تسهیل کنید.





ایده بازاریابی برای تجارت سود آور (بخش پنجم)
شنبه 26 دی 1394 ساعت 10:02 ق.ظ | نوشته ‌شده به دستمحمود کریمی | ( نظرات )

ایده بازاریابی برای تجارت سود آور (بخش پنجم)

آموزش کسب و کار الکترونیکی

هرچقدر استراتژی جامعی برای بازاریابی داشته باشید، باز از دانستن نکاتی جهت هدف گیری دقیق مشتریان محصولات و خدمات تان بی نیاز نخواهید بود.

در ذیل نکته بازاریابی برای کلیه کسب و کارهای خرد و کلان ارائه می گردد که بخش بندی شده است.

▪ شبکه رابط ها و تبلیغ دهان به دهان

1- به یک اتاق بازرگانی یا سایر سازمان های مرتبط بپیوندید.

2- بروشور خود را برای اعضای سازمان هایی که عضویت شان را دارید، بفرستید.

3- در ایام تعطیل، میهمانی تجاری بگیرید.

4- پس از شرکت در یک همایش، برای شرکت کنندگان آن نامه بفرستید.

تبلیغات

1- در فصل های اوج فعالیت تجاری برای کسب و کارتان تبلیغ کنید.

2- یک شماره تلفن راحت و بیاد ماندنی بگیرید.

3- برای سایت اینترنتی خود، آدرس بیادماندنی انتخاب کنید و آن را در کلیه ارتباطات بازرگانی قید نمایید.

4- از طریق پست مستقیم، کسب و کار خود را مشترکا با سایر حرفه ای ها تبلیغ کنید.

5- در یک دایرکتوری ویژه یا کتاب زرد تبلیغ نمایید.

6- به منظور دستیابی به بازارهای خارجی، آگهی دو یا چند زبانه چاپ کنید. این آگهی را در نشریه ای پرمخاطب قرار دهید.

7- به مشتریان خود هدایای تبلیغاتی نظیر خودکار، پدماوس یا ماگ بدهید.

8- درون پاکت نامه یا مرسولات پستی، چیزی برجسته بگذارید تا کنجکاوی گیرنده تحریک شود.

9- مقابل پیاده روی دفترتان به کمک لیزر یک پیام تبلیغاتی بتابانید.

10- برچسب های جالبی برای نصب روی شیشه اتومبیل طراحی و بین مشتریان توزیع کنید.

11- آگهی های خود را کدگذاری و نتایج شان را دنبال کنید.

12- تابلو ساختمان تان و تابلوهای راهنمای داخلی و خارجی آن را بهبود ببخشید.

13- اگر فکر می کنید آرم شرکت شما منسوخ شده، آن را از نو رنگ آمیزی کنید.

14- حامی مالی یک مسابقه ورزشی یا برنامه رادیویی و تلویزیونی شوید.







 
نویسندگان
جستجو در سایت
چت روم
چت روم مسابقه ها
لینکدین
آمار الکسا
دیگر موارد
تعداد مطالب :
تعداد نویسندگان :
آخرین بروز رسانی :
بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید این ماه :
بازدید ماه قبل :
بازدید کل :
آخرین بازدید :

شبکه اجتماعی فارسی کلوب | Buy Website Traffic | Buy Targeted Website Traffic